Service och support

Kontaktuppgifter:

Dennis Lindroth mobilnummer: 0760-364770 eller e-post: service@bromigruppen.se vid serviceärenden eller fyll i ett meddelande direkt i formuläret till höger på den här sidan så kontaktar vi dig inom 1 timme. Vi har telefonsupporten öppen mellan 08:00-16:30.

Serviceavtal

Minimera risken för onödiga driftstörningar genom att teckna ett serviceavtal hos oss! Ert ägande av en Brother, Citizen/Miyano eller OKK representerar en värdefull investering i förbättrad produktivitet, flexibilitet och kvalitet. Vi vill hjälpa dig att få ut det mesta möjliga av din investering genom att erbjuda årlig underhållsservice som ger er maximal utnyttjandegrad i maskinen.

Vi erbjuder professionell service enligt leverantörens rekommendationer från alla våra agenturer BROTHER, CITIZEN, MIYANO samt OKK. Vi förfogar över erforderlig utrustning, inkl. laser, balanseringsutrustning etc. för att kunna ta hand om Er maskin på ett professionellt sätt.

Vi erbjuder följande:

- En heltäckande servicekontroll enligt tillverkarens rekommendationer per år för att säkerställa att din maskin är i optimalt skick.
- Kvalificerade och erfarna servicetekniker rengör, kontrollerar och justerar maskinen enligt tillverkarens rekommendationer. 
- En detaljerad inspektionsrapport som belyser eventuella områden som bör åtgärdas.
- Rekommendationer om framtida byten av delar för att minimera oplanerade driftsstopp.
- Regelbunden service hjälper dessutom till att reducera miljöpåverkan.

Kunder med serviceavtal tillhandahåller också 10% rabatt på maskinreservdelar.

Kontakta oss idag för att säkerställa din investering-det lönar sig!! 

 

Reservdelar

För säker och snabb leverans av originalreservdelar >

Dataskyddspolicy

Läs mer om vår dataskyddspolicy här >

Vid frågor kring integritets- och dataskydd, vänligen kontakta oss på info@bromigruppen.se.