Vi använder cookies för att förbättra användbarheten på vår webbplats och göra våra online-tjänster mer relevanta för dig. Genom att fortsätta surfa på vår webbplats godkänner du vårt användande av cookies.

Affärsidé

"Att med hjälp av få agenturer och god kunskap om produkten både avseende för- och eftermarknadskompetens uppnå en hög kvalitet på utfört arbete och levererad utrustning. Att med denna affärsmodell uppnå en kostnadseffektivitet som säkerställer bolagets konkurrenskraft över tid"

Affärsmodell

Bromis affärsmodell med få agenturer och god kunskap om produkten både avseende för- och eftermarknadskompetens borgar för en hög kvalitet på utfört arbete och en effektiv insats. Kostnadseffektivitet står högt upp i Bromis interna prioritering. Resultatet tar våra kunder del av dagligen genom en av marknadens mest attraktiva prissättning på service- och utbildningstjänster. Bromis erbjudande till kund innehåller därmed tydliga mervärden.
Ytterligare exempel på mervärden är bolagets tradition av att alltid sätta etik och moral i första rum i en affärsrelation.